środa, 30 grudnia 2015

52 - cz. IV

Dziś już ostatni wpis z serii "Nie zapisuj się na FB akcje, bo będzie Ci ciężko się z nich wywiązać'. Poprzednie posty: 52 - cz. I , 52 - cz. II i 52 - cz. III

46)
Okładki pochodzą z serwisu lubimyczytać.pl .
Ciąg dalszy porządków, niechciane książki oddaję do miejscowej biblioteki, a Wy?

47) 

48)

To jedna z moich ulubionych książek tej autorki i do tego zimowa!

49)

50)

51)

52)

I w ten sposób udało mi się przeczytać 52 książki w 2015 roku. Zgadza się, że pani Krystyna Siesicka nie pisała grubych powieści i to mi trochę pomogło w wypełnieniu zadania. Chciałabym jednak zaznaczyć, że już poza obowiązkowymi 52-ma lekturami, przeczytałam również:
"Moja droga Aleksandro", " Czas Abrahama", "Mój ocean niespokojny", "Patussa", "Zatrzymaj echo", "Trzynasty miesiąc poziomkowy" oraz  "Piosenka koguta"  - tej samej autorki.


A teraz czytam:


I marzy mi się wyprawa na Grenlandię.


Postanowienie Noworoczne:  
Nie zapisywać się już na żadne facebookowe akcje
i
     pojechać na Grenlandię!

A Wam życzę spełnienia marzeń w 2016!

1 komentarz: