czwartek, 22 stycznia 2015

Humor lotniczy

www.aviationhumor.net

2 komentarze:

  1. Witam :) Mam pytanie ...jak można dostać się na prywatne jety? Tak jak w normalnych liniach prowadzone są rekrutacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak i nie :) Sporo firm się ogłasza, ale też wiele ma bazy danych osób chętnych (również z polecenia) i gdy otworzy się miejsce, to wydzwaniają ludzi z listy (bez umieszczania ogłoszenia). Ja osobiście swojego czasu wysłałam swoje CV do wszystkich firm (w których bym chciała pracować), które udało mi się znaleźć w google, bez względu na to czy rekrutowały czy nie.
      Rekrutacja wygląda tu trochę inaczej. Zazwyczaj jest tylko rozmowa z kilkoma lub jedną osobą z firmy, a później wykonuje się loty próbne - na umowę zlecenie. Kontrakt podpisuje się, gdy obie strony są zadowolone z ich wyniku.
      Może zdarzyć się rekrutacja podobna do klasycznej z linii lotniczych, ale to głównie na Bliskim Wschodzie, gdy potrzebują więcej osób na duży, prywatny samolot.
      Mam nadzieję, że pomogłam :) Pozdrawiam.

      Usuń