środa, 2 stycznia 2019

Podsumowanie Roku 2018

Przyszedł czas podsumowania minionego roku. Mam wrażenie, że był on bardzo podobny do 2017.
Ale od początku.

styczeń
- nie miałam stałej pracy, po tym jak moja firma zbankrutowała
- spędziłam za to udanego Sylwestra w Supraślu

luty
-polatałam jako freelancer dla pewnej firmy - rotacja

marzec
- druga rotacja dla owej firmy i odwiedziny w śnieżnym Kazachstanie

Marzec i minus 20.
 - oraz kolacja w Uzbekistanie

Sesja zdjęciowa w wykonaniu kapitana - w oczekiwaniu na jedzenie.
kwiecień
- wróciłam do swojej starej firmy i nadal jako freelancer latałam po Europie

maj
- pomimo braku stałego kontraktu zdecydowałam się na Majówkę (Gran Canaria cz. I i II)

Odwiedziłam już wszystkie Wyspy Kanaryjskie.
- w tym miesiącu ukazała się też moja trzecia książka 

Moje wydarzenie roku - premiera kolejnej książki.
czerwiec
- nakręciłam swój pierwszy filmik na youtubie
- dostałam też stały kontrakt
- i spędziłam długi weekend na Mazurach

Piękne polskie pojezierze i kociak spotkany w drodze na śniadanie.
lipiec
- krótka wyprawa do Monako i mam 82 państwa na swojej mapie

Maleńkie księstwo i spacer z kolegą w upale, jak niewiele potrzeba do szczęścia.
-  następnie odwiedziłam Rumunię - mój 83ci kraj

Jeżeli kiedyś będziecie się zastanawiać nad krótkimi wakacjami, to polecam Rumunię.
sierpień
- poleciałam na ślub koleżanki do Irlandii

Przez zimę obejrzałam wszystkie odcinki "Gry o tron" :)
wrzesień
- latałam po Europie i w sumie nic ciekawego się nie działo
- odwiedziłam jedno nowe miasto - Graz

Deszczowa aura, ale cieszę się, że wyszłam na spacer.
październik
- to odwiedziny w dawno niewidzianym Cannes i zapowiedź zmian

Zamiast Nicea - Cannes, jakże przyjemna odmiana.
listopad
- wpierw wielka radość - lot do Bejrutu
- dalej wielki smutek - drugi raz w jednym roku jestem bez pracy


grudzień
- robię loty na zlecenie i po 10 latach wracam do Abu Dhabi

Miasto, w którym spędziłam dwa lata, zmieniło się nie do poznania.
- a Sylwestra witam w kopalni soli w Bochni

zwiedzanie najstarszej kopalni w Polsce
Cóż, mam nadzieję, że 2019 okaże się bardziej stabilnym w zakresie mojego zatrudnienia.

7 komentarzy:

  1. No proszę... Bardzo fajny blog! :) I bardzo ciekawe spojrzenie na pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzi mi miło to słyszeć. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby nie było, rok pełen wrażeń, atrakcji i podróży! Oby ten był lepszy :) czytam regularnie wszystkie wpisy i zastanawiam się czy nie zechciałaby Pani kiedyś wysłać do mnie pocztówki z jakiegoś miejsca? Zbieram kartki że świata, ta od Pani byłaby niewątpliwie wisienką na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz. Chętnie wyślę, tylko muszę być w jakimś ciekawym miejscu. :)
      Najlepiej na FB wyślij mi w prywatnej wiadomości adres.
      Pozdrawiam i wzajemnie wszystkiego dobrego!

      Usuń
    2. Wspaniale :) bardzo dziękuję. Wyślę z konta mamy, ponieważ nie mam własnego. Będzie od Angnieszki P. Pozdrawiam

      Usuń
  4. 83 kraje to naprawdę świetny wynik! Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń