piątek, 25 maja 2018

"Opowieści pokładowe"

W końcu doczekałam się wydania swojej trzeciej książki. Dziś, prosto z drukarni, zostały do mnie dostarczone egzemplarze.

Aaaa rozpakowuję przesyłkę.
Jak Wam podoba się ta okładka?
tył książki z moim zdjęciem - z przodu to nie ja! ;)
fragment
O czym przeczytacie w mojej najnowszej książce? Znajdziecie tutaj opis pilotów, pasażerów, stewardess oraz kilka list krążących w internecie - mówiących o byciu cabin crew. Wszystko okraszone moim poczuciem humoru i czasami sarkastycznymi komentarzami. ;) Książka dla fanów lotnictwa i tych co chcą się pośmiać. Zapraszam do lektury!

P.S. Książka powinna ukazać się w przyszłym tyg w sprzedaży. Będę informować.

PPS. Książkę możecie zamawiać tutaj: https://xlm.pl/ksiazka/opowiesci-pokladowe-prawdziwe-zycie-na-wysokosciach

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać! "Etat w chmurach" jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje książki!! Jestem pewna, że i ta zagości na mojej półcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń