sobota, 7 sierpnia 2021

Ogród botaniczny w Genewie.

 Po długim pobycie w upalnym Dubaju, firma zapewniła mi kilka dni w chłodniejszej Genewie. Zdjęcia z moich niezliczonych spacerów wokół Jeziora możecie zobaczyć tutaj.
Dziś mam dla Was fotorelację z ogrodu botanicznego. Bardzo lubię takie miejsca, już raz na blogu zresztą o tym wspominałam. 

Wstęp jest bezpłatny. Jedynie w środku szklarni trzeba nosić maskę. A tak przy okazji, nadaję się na hand model? 😆

Ogród jest rozległy. Przedzielony jest drogą, pod którą prowadzi tunel.

Naliczyłam trzy szklarnie podzielone na strefy geograficzne. Wszystkie rośliny są opisane.


Ale na zewnątrz szklarni też było całkiem ładnie.

Ogród botaniczny znajduje się tuż przy samym jeziorze. Chyba jest też obowiązkowym punktem wycieczek, bo spotkałam dwie polskie grupy. Tłumów jednak nie musicie się obawiać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz