niedziela, 17 marca 2024

Luty '24 - w pracy

W połowie marca zapraszam na podsumowanie poprzedniego miesiąca w pracy.

 Przyleciałam w połowie lutego do Bazylei -jak mogliście się domyśleć.

Z Warszawy leciałam przez Frankfurt. Drugi lot obsługiwany był przez Lufthasnę CityLine. Bardzo sympatyczna dwuosobowa obsługa. Mały samolot. I 30 minut lotu.
W Bazylei wiosna zawsze przychodzi wcześniej. Tym razem było dużo spacerów po parku.
Na trawnikach zasadzone są różne kwiatki.

Jak co miesiąc, udałam się do hangaru. Robimy zakupy, układamy pranie, talerze, sprzątamy, itp. Przygotowujemy samoloty na możliwy lot.

Wszyscy latają, tylko nie ja.
Z ciekawostek, przed hangarem odbywał się trening z wodowania... Dziwne to zajęcia bez wody.

Pierwsze dwa dni mojego dyżuru przypadały na koniec karnawału. O tym, będzie osobny post.

Kolorowo i wesoło. Dwa dni parad, muzyki i rzucania konfetti.

Wydawało mi się, że widziałam już wszystkie interesujące mnie muzea w Bazylei, ale udało mi się odkryć jeszcze jedno.

O muzeum starożytności poczytacie w osobnym wpisie.

Później już tylko spacerowałam po tym mieście, czekając na lot.

A to ciekawostka z mojego Instagrama.

I jeszcze więcej spacerów po tym ładnym mieście.

Dom z nosorożcem?

Zauważyłam, że jest sporo sklepów z antykami, starymi zabawkami i inną starzyzną.

Tutaj, bardzo wiekowe zające wielkanocne.

I wróciłam czerwonymi liniami do domu.

O moich ulubionych mundurach możecie poczytać tutaj. Austrian do nich nie należy.

A co w marcu? Nic się nie zapowiada.....

2 komentarze:

  1. Dobrze, że jest praca. 💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacery piękne. I zawsze coś ciekawego przemycisz.

    OdpowiedzUsuń