niedziela, 25 lutego 2024

Mundury - update.

 Skoro w ostatni poście pisałam Wam o Etihad Airways i o zmianach w ich umundurowaniu, dziś postanowiłam wrócić do wyboru najładniejszego munduru.

Oczywiście, jak wszystkie wybory Miss, będzie to konkurs bardzo subiektywny.

Mundur Air France- dla mnie numer 1.

Hainan Airlines (z Chin) tuż za Air France. Może nawet bardziej mi się podoba, niż miejsce pierwsze, ale jest zdecydowanie mniej praktyczny. Nie wyobrażam sobie serwisu w takich butach, ani w jasnych (i ciasnych) sukienkach.

Linie z Korei również stawiają na jasne kolory. Ładne, ale ponownie niepraktyczne.

Dlatego trzecie miejsce dla mnie to Qantas. Lubię czarny, lubię różowy. Podoba mi się to połączenie.

Tuż za podium LOT. Trochę ze względu na sentyment, trochę bo lubię klasykę, no i bardzo podobają mi się ich apaszki.

Znalazłam artykuł online o najładniejszych mundurach i ich zestawienie znajduje się bardzo blisko mojego.😀

U nich na trzecim miejscu nowy mundur Etihad, który mi się również podoba, ale nie mam do niego ciepłych uczuć.

A na piątym Singapur - jak dla mnie mało praktyczny znowu, ale jest rozpoznawalną marką na świecie i ma motywy ludowe.❤️

I jak w tym się ewakuować? (Sprawdźcie sobie też tajskie i indyjskie linie - wiele z nich lata również w sari.)

A jaki jest Wasz ulubiony mundur?

P.S. Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu.


4 komentarze:

  1. Stanowczo francuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają mundury Lufthansy. Może to wynikać z sentymentu. Pod koniec lat 90ych leciałem Condorem i załoga miała takie fajne żółte apaszki. Wiele lat minęło, a wygląd utkwił w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Mi się ich nakrycia głowy nie podobają, ale w sumie nie wiem, jakie były w 90tych w Condorze.
      Rozumiem sentymenty ❤️

      Usuń