niedziela, 3 marca 2024

Dwór w Mościbrodach. Zabawa Walentynkowo - Karnawałowa.

Dziś mam dla Was wpis turystyczny z Polski. 

W lutym mój partner zrobił mi niespodziankę i zaprosił na zabawę Walentynkowo- Karnawałową. Do tej pory nie jeździliśmy na takie bale. Jedyne nasze bale, to były te Sylwestrowe - np. w Białowieży.

Mościbrody znajdują się godzinę drogi od Warszawy. Jest to Mazowsze, chociaż sąsiad z naszego stolika powiedział, że oni bardziej czują się z Podlasia.

Dwór powstał w latach 40 XIX wieku. Jest ładnie odrestaurowany. Można wynająć pokój w samym dworze, w oficynie lub w stodole.

Myśmy ze względu na hałas poprosili o pokój w oficynie. Tak wygląda korytarz na piętrze.
Na ścianach wiszą haftowane obrazki, które mi się bardzo podobają.
Są też wycinanki i kompozycje z suszonych kwiatów.

W okół dworu znajdują się stawy i rozległe tereny rekreacyjne. W lecie musi być tam pięknie.

Sala restauracyjna w oficynie, gdzie podano śniadanie, ozdobiona była porcelaną. Tą pełnowymiarową i taką mini. Podobną widziałam w Muzeum Zabawek w Bazylei.

Nasz bal miał miejsce w dworze. W tym samym czasie odbywała się zabawa integracyjna dla dużej firmy w stodole.

Bardzo ładne wnętrze stodoły wykorzystywane jest na wesela i inne duże uroczystości. We dworze brakowało mi wystroju walentynkowego.

Jedzenie było pyszne i zdecydowanie za dużo. DJ grał dobrze, chociaż dla nas za dużo Disco Polo. I była maszyna 360ͦ, z której filmik możecie zobaczyć w profilu na moim Instagramie.

Dwór widziany od frontu.

Dobrze było ruszyć się gdzieś z domu w karnawale i wytańczyć. 😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz