niedziela, 31 grudnia 2023

Nowy Rok i Postanowienia Noworoczne

 Ciekawe, że na tym blogu tylko raz napisałam o swoich Postanowieniach Noworocznych. (Nadal je robię, ale zapisuje swoje cele w Bullet Journal). Było to na samym początku jego prowadzenia. Z listy z 2014 roku (!) udało mi się zrealizować ostatni punkt - nauczyłam się gotować. Cała reszta jest nadal w czasie realizacji, ale są to cele stałe jak nauka języków, czy samokształcenie się.😉

 Jakie są moje postanowienia (oprócz tych co powyżej) na 2024? Przede wszystkim związane z lataniem. Chciałabym jeszcze polatać dla firmy, która lata. Poczytajcie tutaj o moich pobytach w Bazylei. I będziecie wiedzieć, o czym mówię.🤪
Nie mogę narzekać, bo obecna firma zapewnia mi byt, ale wiem też, że zostało mi już tylko kilka lat w zawodzie i chciałabym je spędzić latając. 

Inny lotniczy cel? Wypróbować kolejne linie na świecie.

Chciałabym też dobić do 100 odwiedzonych państw. Wraz z Nepalem mam ich 97 na swoim koncie. A o nowe coraz trudniej.🤷‍♀️

Aby Wasze Postanowienie Noworoczne wytrwały dłużej niż do stycznia.

I tak przedstawiają się moje cele i postanowienia. 

A u Was co słychać?😄

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Spełnienia lotniczych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń