piątek, 26 grudnia 2014

Noworoczne postanowienia

Oto moja lista:

- wydać drugą książkę (tym razem nie będzie o lataniu)
- pracować nad znajomością języków obcych
- kontynuować pisanie tego bloga
- zdrowiej żyć (nie napiszę ZDROWO, bądźmy realistami)
- nauczyć się czegoś nowego (kurs sommelier? kurs fotograficzny? studium dziennikarskie? a może coś jeszcze innego?)
- czytać więcej o kuchni i gotowaniu - może nawet nauczyć się gotować?  (już dodałam nowy blog do swojej listy blogów obserwowanych)

A Wy? Jakie macie postanowienia?

foto: internet

Z okazji nadchodzącego 2015 życzę Wam spełnienia marzeń, pięknych podróży; a tym latającym Wysokich Lotów!

Ja już jutro uciekam do pracy.

8 komentarzy:

  1. I tego własnie Tobie życze :)
    Ja mam w planach podróż za ocean w końcu, ale jeszcze nic konkretnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I trzymam kciuki za realizację Twojego planu!

      Usuń
  2. A jaki tytuł ma Twoja pierwsza książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Etat w chmurach" - opowiada o lataniu w arabskich linach, więc nie dotyczy tego co jest na blogu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polski :) plus 3 obce dobrze, w 2 innych się dogadam.

      Usuń
    2. Zgaduje że jeden to angielski, a pozostałe 2? :)

      Usuń
    3. Francuski i arabski - ale nadal nad nimi pracuję.

      Usuń