środa, 10 maja 2017

"Cockpit Confidential"

Gdy w marcu biegałam od jednego lotniska do drugiego, mój wzrok zawiesił się na książce wystawianej w witrynie.


Pędem wpadłam do lotniskowego kiosku i ją zakupiłam. Jeżeli mieliście jakiekolwiek pytania odnośnie lotnictwa, to Patrick Smith - wieloletni pilot na nie Wam odpowie. Książka jest napisana przystępnym językiem, a podane w niej informacje wyjaśniają wszystko - od tego jak samolot lata, aż po charakteryzację poszczególnych linii lotniczych.
Lektura jest tak wciągająca, że na moim locie do Nowej Zelandii, musiałam walczyć o nią z załogą kokpitu.
Polecam fanom awiacji!

4 komentarze:

  1. A ja mam za to pytanie o alergie, tj. Chciałabym w najbliższych latach zostac stewardesą, ale mam alergie na pyłki (od marca do czerwca) i gdy biorę leki to nie ma żadnych objawów. Czy alergie tez są dyskwalifikowane na rekrutacji ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. Sama jestem alergikiem i od lat mam katar sienny. Jeżeli jest to pod kontrolą i możesz normalnie fubkcjonować, to nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuuurczę, brzmi i ładnie wygląda, niechże przetłumaczą na polski *_* :)

    OdpowiedzUsuń