niedziela, 14 maja 2017

Wiesz, że jesteś w Stanach Zjednoczonych, gdy....

Ostatnio sporo latam w Stanach Zjednoczonych. Poniżej kilka zdjęć, które mnie zaskoczyły, czy też utwierdziły w przekonaniu, że..... Amerykanie są inni!

Disneyland tonie w uszach Myszki Minnie.
Do odważnych świat należy! Tyle razy w filmach widziałam Ginger Beer, że się skusiłam. Nigdy więcej!
Na lotnisku w LA siedzenia mają uchwyty na napoje. Widzieliście coś takiego gdzieś indziej?!
Prawie każdy hotel ma małe stoisko Starbucks. Tam też je się śniadanie.

Flagi, flagi, wszędzie flagi.....
Wspominałam już o flagach?
Amerykanie są duzi i potrzebują dużo energii.
I potrzebują dużo chipsów.
Wielki Brat patrzy.
W hotelowych pokojach nie znajdziecie czajnika elektrycznego, ale ekspres do kawy zawsze.
W pokojach z aneksem kuchennym zlewy zaopatrzone są w niszczarki. Tutaj moja pierwsza próba z selerem.
A moja mapa USA robi się coraz bardziej poznaczona.

2 komentarze:

  1. Powiem Ci, że w sumie zazdroszczę im tego, że Amerykanie są tacy dumni ze swojej flagi i że wisi na każdym kroku praktycznie, co o tym sądzisz? U nas przy dużych imprezach masowych tylko..
    Tak szczerze to na ostatnim zdjęciu nie pomyślałam o niczym innym jak o robaku w zlewie :D i sobie myślę- wiem co będzie w opisie. Że tak brzydko powiem, taki c*uj - a to seler! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amerykanie są dziwni. Z jednej strony wieszają flagi wszędzie, a z drugiej nie mają pojęcia o swojej historii. Dla mnie to tak trochę na pokaz.
      A to nie robak, to znienawidzony seler dostał za swoje. Muszę powiedzieć, że efekt marny. Dużo hałasu, ale bez jakiś spektakularnych wybuchów. ;)

      Usuń