środa, 3 września 2014

Z rozmów w cockpicie

-"Masz gumę do żucia?" - spytał w czasie lotu ostatnio pierwszy oficer.
-"Mam. Jaką chcesz? Owocową (ang. fruity), czy miętową (ang. mint) ?" - spytałam trzymając w ręce akurat miętową.
-"Hmm. Przednią (ang. front)"
"Aha, no chce fruity." - pomyślałam kierując się do szafki.
-"Nie chcę taką" - wskazał oficer na moją rękę.
-"Ta jest miętowa, a Ty chcesz owocową"
-"Nie, ja chcę taką."
-"Ale powiedziałeś fruity"
-"Aaaa. Fruity. Ja myślałem, że powiedziałaś, że masz przednią (ang. front) albo środkową (ang. middle)" - wykrztusił z siebie pokładając się ze śmiechu.
-"Mógłbyś mi wytłumaczyć jaka to jest przednia albo środkowa guma do żucia?"
-"No nie wiem.Nie wiedziałem jaka to jest środkowa, to na wszelki wypadek wziąłem przednią."
I weź tu z nimi rozmawiaj.


2 komentarze: