niedziela, 18 lutego 2024

Etihad Airways - 20 lat na niebie.

 Dlaczego piszę Wam tutaj o Etihad Airways i ich rocznicy? (Tak, była w zeszłym roku, ale się nie wyrobiłam z wpisami.) 😆
Dlatego, że jestem częścią ich historii, a oni są częścią moją. To tam w 2005 roku zaczynałam latać. Możecie o tych początkach poczytać tutaj.

Takie było malowanie wszystkich samolotów w owym czasie. Teraz latają już z różnymi wzorami.

Narodowy przewoźnik Zjednoczonych Emiratów Arabskich (Emirates nim nie jest) ruszył w dziewiczy rejs do Bejrutu 12 listopada 2003 roku. 

Ich siedzibą jest Abu Dhabi, gdzie i ja miałam przyjemność mieszkać przez dwa lata. 

Początki były skromne, jeszcze ja latałam na pożyczonych z Brazylii samolotach. Obecnie linie mają 103 nowoczesne maszyny! Średnia wieku ich samolotów nie przekracza 6 lat. To bardzo młoda flota.

Pierwsze mundury i dwie moje koleżanki. Sama też starałam się dostać do "reprezentacyjnego teamu", ale mnie nie wzięli. Nie miałam wyglądu.

Tuż przed moim odejściem (lub zaraz po) firma wprowadziła inne mundury dla seniorów. Dla mnie dziwnie to wyglądało, wolałam poprzedni wariant, gdzie Cabin Crew Manager miał taki sam mundur, ale w innym odcieniu.

A później zmienili wygląd cabin crew jeszcze bardziej.....

Mi się nowy mundur nie podoba, nie że jest brzydki, ale jest "nie mój".

Jeżeli chcecie poczytać o tym okresie mojego życia, to zapraszam do lektury.

Nigdy po tym, nie miałam przyjemności polecieć z Etihadem jako pasażer. Mam nadzieję, że w tym roku mi się to uda. Byłby to powrót do korzeni. Bardzo jestem ciekawa, jak wygląda ich klasa biznes i pierwsza (za moich czasów nazywaliśmy ją perłową i diamentową). I ogólnie jak tam teraz jest.

A może znacie kogoś, kto tam lata?

P.S.Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu.


3 komentarze:

  1. Piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy linie lotnicze dyskryminują ze względu na wyglad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm. Myślę, że jest coraz luźniejsze podejście do tego.
      Pewne linie wolą młodych i ładnych kandydatów. Dużo zależy od rekrutujących.

      Jak ja zaczynałam, to Bliski Wschód był bardzo restykcyjny., co do wyglądu. Obecnie i tam jest lepiej. 😉

      Usuń