niedziela, 11 lutego 2024

Air Baltic - linie lotnicze

Wracając ostatnio z Zurychu, miałam przyjemność lecieć z Air Baltic.
(Dyżur miałam w Bazylei, ale ponieważ bilety często są tańsze z Zurychu, to firma prosi mnie o przebazowanie się wpierw pociągiem, a następnie powrót do domu Swissem.)

Lubicie obserwować samoloty czekając na lot?

Air Baltic to linie łotewskie. Istnieją od 1995 roku i mają flotę składającą się z 46 maszyn. Od zeszłego roku wykonują niektóre rejsy dla Swiss. 

Tradycyjnie zrobiłam zdjęcie karty informacyjnej, pamiętajcie, że tego nie wolno wynosić z pokładu. Chociaż mam koleżankę, która je kolekcjonuje. 😏

Wygląda na smutnego.

Spodziewałam się lotu Boeingiem, a tu trafił się nowiutki Airbus 220.

Lot był bardzo krótki. Rozdano wodę, a reszta serwisu była płatna. No i te małe telewizorki...
Wściekle zielony, to ich kolor rozpoznawczy. Akurat nie jest to mój ulubiony odcień zieleni, ale z pewnością rzuca się w oczy.

Mundury mają bardzo ładne, bardzo klasyczne. Foto: internet.
Miło i przyjemnie, ale czekam na loty bardziej "egzotycznymi" liniami. 😁

2 komentarze:

  1. Bardzo boje sie latac :( ile razy w miesiacu Pani lata? Czy byly kiedys momenty ze bala sie Pani o swojezycie? Jakies mocne turbulencje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie nie latam dużo. Kilka razy w miesiącu.
    Były lata, że miałam loty prawie codziennie.
    Nigdy nie miałam momentu (odpukać), żebym bałam się o swoje życie. Zdarzały się drobne awarie i większe turbulencje, ale nigdy nie były one tak straszne.
    Jeżeli Twój strach jest paraliżujący, to radzę porozmawiać ze specjalistą.
    Jeżeli jest to obawa, to jest wiele metod, by się zrelaksować przed o w czasie rejsu.

    OdpowiedzUsuń