piątek, 6 grudnia 2019

Room Mate Luca - hotel we Florencji

Kilkakrotnie przedstawiałam Wam na tym blogu ciekawe hotele. Tym razem mam dla Was hotel oddalony 15 minut spacerem od historycznego centrum Florencji.

Już samo wejście do hotelu zapowiada ciekawy wystrój.
Do tego hotelu trafiliśmy zupełnie przypadkiem. Nasz wybrany obiekt - Marriott (bo kochamy punkty) był pełen. Ponieważ mieliśmy zostać trzy dni, to zależało nam na dobrej lokalizacji.

Hol na moim piętrze był czerwony.
Przy dokładnym spojrzeniu, okazało się, że na ścianach są błyszczące jaszczurki.
Mój pokój był bardzo mały, ale przytulny i z tymi psychodelicznymi wzorami 😜
W łazience czekały na mnie takie fantastyczne saszetki.
W hotelu brakuje siłowni, ale w końcu jak jest się w centrum Florencji, to lepiej pospacerować po starym mieście, niż biegać na bieżni. Internet i śniadanie jest wliczone w cenę. W jak całych Włoszech, ze względów bezpieczeństwa, w pokoju nie ma żelazka.🤷‍♀️
Mundur trzeba wywiesić w łazience i odparować przy okazji brania gorącego prysznica.

A oto najbardziej reprezentacyjny salon w budynku. Pokój ten można wynajmować na spotkania, a gdy jest wolny, to jest dostępny dla gości.
I jak Wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Dzień dobry, hura hura otrzymałam rodzinne zaproszenie na ślub w Chicago w sierpniu 2020r. Czy mogłaby Pani podpowiedzieć gdzie, na jakiej stronie czy może w biurze kupić bilety na samolot. Klasa ekonomiczna, może być przesiadka. Miłego wieczoru, stała czytelniczka blogu Eliza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, no to świetnie.
      Do Chicago są bezpośrednie loty i czasami można je kupić w promocji z LOTem. Ogólnie polecam skyscanner.pl i kayak.pl
      Jest też strona fly4free.pl
      Najtaniej kosztuje zakup biletu na 2-3 miesiące przed podróżą. Podobno nawet ktoś obliczył, że dokładnie na 54 dni przed wylotem - ale ja tego nigdy nie sprawdzałam.
      Powodzenia i dziękuję za wierne czytelnictwo.
      Pozdrawiam!

      Usuń