poniedziałek, 16 grudnia 2019

Enter Air

Do tej pory nie miałam przyjemności lecieć z najmłodszą polską linią czarterową. Jak wyczytałam na stronie Wikipedii posiadają oni 27 samolotów.

Start z wakacji z Hurghady.
Ponieważ jest to firma czarterowa, to nie wiem jak wygląda rezerwacja biletów bezpośrednio u nich. Wakacje w Egipcie wykupiłam w biurze podróży. Podobno jednak, czasami można zakupić tylko lot, jeżeli zostały miejsca w samolocie i wtedy rezerwuje się je bezpośrednio u linii lotniczych.

Lot do Hurghady był opóźniony godzinę, nawet nie miał spóźnienia, po prostu był o innej godzinie niż podał nam operator turystyczny. I nie tylko nam. Na lotnisku powiedziano nam, że to właśnie Enter Air zawalił....
Czy tak było?
Oprócz tej małej wpadki z godziną startu samym liniom nie mogę nic zarzucić. Załoga była bardzo miła, na pokładzie odbywa się sprzedaż (kanapek, napojów, przekąsek). Tutaj można się przyczepić, że zapowiedź o produktach duty free zajmuje za dużo czasu. Mam wrażenie, że podano cenę każdej dostępnej pozycji z katalogu. 😆
Faktycznie, zakup perfum na pokładzie wychodził tanio i nawet mieli kilka testerów! Jednak przekonywanie, że z okazji świąt warto zrobić zakupy i coś tam jest wyborem załogi, a inne perfumy pachną słodko.... jak dla mnie to za dużo.

Pierwszy raz widziałam tak ozdobiony hatrack.
I mundury mają całkiem ładne, tylko mi te ich furażerki nie pasują, ale ja nie lubię kapeluszy.

1 komentarz:

  1. Do tej pory leciałam tymi liniami jakoś 2 razy i tylko raz się zdarzyło małe opóźnienie a tak wszystko cacy. Dałam się skusić na te perfumy, bo akurat potrzebowałam na prezent :)

    OdpowiedzUsuń