niedziela, 21 stycznia 2018

Stewardessa w reklamie

Ponieważ ostatnio więcej czasu spędzam przed telewizorem.... ehhh, to naoglądałam się reklam. I tak zastanawia mnie fakt, co autor danego spotu miał na myśli? Oczywiście w tych lotniczych.... Dlatego dziś mały przegląd reklam z nami w roli głównej.


No więc pilot bierze tabletkę od pasażera? Wyobrażacie sobie, że wychodzicie na środek kabiny i pytacie kto ma probiotyk?!


Ta druga już mi bardziej pasuje. Sfrustrowana stewa wrzeszcząca na pasażerów. Kiedyś leciałam w Stanach i mam wrażenie, że ich FA też właśnie rzucała palenie. 😏


A tutaj robimy sobie łóżko z jumpseat'u? Ha ha. Chciałabym, żeby to takie proste było. Co nie zmienia faktu, że reklama mi się podoba.


A tu już .... No i żeby to tak było, że cabin crew pierwsze opuszcza samolot.


Co za klasyk! Pomyśleć, że teraz Coca - Colę reklamują gwiazdy, a kiedyś to byłyśmy my!


Dla przypomnienia, że nie tylko stewardessy, ale i stewardzi potrafią zareklamować produkt. Swoją drogą gdy latam, to zawsze mam ze sobą krople do oczu.


Autorzy tej reklamy przynajmniej wiedzą jak wygląda prawda o naszym zawodzie.


A tutaj wykorzystano stewardessę poza jej typowym miejscem pracy 😊. Reklama moim zdaniem bardzo udana.

A Wy macie jakieś ulubione reklamy związane z lotnictwem?

5 komentarzy:

  1. Pierwsza reklama jest jak najbardziej na czasie bo można ją niestety spotkać w tv, ale jest tak idiotyczna i śmiechłam po jej zobaczeniu :) I to zadowolenie pilota ze sztucznym uśmiechem jakby za przeproszeniem przed chwilą "spełnił się" w inny sposób :D Druga i trzecia reklama zdecydowanie są faworytami moimi, bo mnie rozśmieszają małym czarnym humorkiem :D a przedostatnia fakt, działa pozytywnie, promuje coś nieco zdrowszego i pokazuje prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej podoba się Coca Cola! I ten glamour pracy stewardesy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardzie podoba się ta z sokiem pomarańczowym. Dobrze obrazuje naszą rzeczywistość!

    OdpowiedzUsuń