poniedziałek, 13 marca 2017

United

Tak jak wspominałam na swoim FB moja obecna rotacja rozpoczęła się wraz z pogonią za samolotem. Miałam dołączyć do niej (samolot jest tak jak statek rodzaju żeńskiego) wpierw w Los Angeles, później w Nowym Jorku, a na końcu zastałam ich w Houston. Dało mi to okazję do wypróbowania kolejnych linii lotniczych. Tym razem wybór padł na United.

 
youtube
Ich safety demo zbiło mnie z tropu. Po co robić prezentację zasad bezpieczeństwa w różnych miejscach świata? Rozumiem, że oni do tych destynacji latają, ale mimo wszystko....
Co do serwisu na pokładzie, to na lotach wewnątrz Stanów otrzymuje się słoną przekąskę i napój. Resztę można zakupić. Jeżeli chcecie obejrzeć film, to też musicie za to zapłacić. Wszystkie siedzenia wyposażone są w czytniki kart kredytowych (znajduje się on obok telewizorka), wystarczy że wczytacie swoją kartę i rozrywka zapewniona.
Ja poczytałam sobie magazyn zakupiony jeszcze w Warszawie.

A tak wygląda bagaż stewardessy z United. Tylko w Stanach! Gdzie indziej taki numer by nie przeszedł.

2 komentarze:

  1. Jedzenie do zakupienia na liniach krajowych w USA jest fatalne i do tego drogie, wiec zawsze zabieram z domu jakas kanapke i mala przekaske do torebki, jako ze nie zawsze jest czas zeby cos szybko zjesc lub wziac na wynos w barku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Zawsze dobrze mieć kogoś w środku. Pozdrawiam

      Usuń