środa, 1 marca 2017

Astrologia

Nie wiem, co jest w zawodzie cabin crew, ale większość z nas uwielbia astrologię.

internet
Odkąd w 2005 roku rozpoczęłam swoją przygodę z lataniem, każdego miesiąca z niecierpliwością czekam na nowy horoskop. Mój ulubiony: https://www.astrologyzone.com/.  Stronę poleciła mi koleżanka z Arabowa - brazylijska stewardessa z wieloletnim doświadczeniem.
I tak sprawdza się! Zapytajcie kogo chcecie! Wszyscy moi latający znajomi przyznają mi rację :)

internet
Niestety astrologia nie rozwiązuje problemów, ale zdecydowanie dostarcza tematów do rozmów w czasie długich nocnych rejsów. Osobiście oprócz znaków z zodiaku interesuję się również przepowiedniami z kart. A kiedyś na swoim samolocie gościłam prawdziwe medium! 

 Początek marca = nowy horoskop już na mnie czeka!

4 komentarze:

  1. To "biała magia", której nie da się pogodzić z wiarą katolicką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bardziej traktuję jako zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet traktowana jako zabawa, źle odbija się na naszym życiu. Czytają horoskopy, zauważając, że się sprawdzają, jakoś się nimi sugerujemy i tak dajemy na siebie wpływać mocom, które nam chcą namieszać w życiu. Podobnie jest z kartami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jest to do przemyślenia. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń