poniedziałek, 2 listopada 2015

Akcja promocyjna

Praca stewardessy to nie tylko praca na pokładzie samolotu. Większość firm w przeciągu roku bierze udział w akcjach promocyjnych, targach branżowych i różnorakich imprezach reklamujących oferowane usługi. Tak działają wielkie linie lotnicze oraz te małe, jak i prywatne jety. Reklama dźwignią handlu!

W czerwcu w Kuala Lumpur w terminalu VIP udało mi się dorwać pewien magazyn.



I tak sobie z nudów przerzucałam strony i patrzę.



Okazało się, że załapałam się do artykułu o prywatnych jetach. Zdjęcie pochodzi z akcji promocyjnej mojej firmy, która miała miejsce w zeszłym roku w Malezji.

W tym roku natomiast załapałam się na sesję do innego azjatyckiego magazynu.

Ja i kolega robiliśmy za tło dla modelki.

Co ciekawe dopiero po dziesięciu latach w przestworzach miałam przyjemność uczestniczyć w akcji promocyjnej swojej firmy. Gdy zaczynałam swoją przygodę z lataniem w "Arabowie" zgłosiłam się do kilku kampanii, ale nigdy nie zostałam do niczego wybrana. Najwyraźniej im jestem starsza, tym lepiej wyglądam. ;)

8 komentarzy:

  1. wow, super!!!! pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, latasz dla Jet Blue czy Fly Jet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie latam w Polsce. Pracuję dla zagranicznej firmy. :)

      Usuń
  3. cześć:) czy mogłabym skontaktować się z Tobą mailowo? Mam kila pytań w sprawie pracy w przestworzach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej by było gdybyś napisała te pytania tutaj, to mogłabym odpowiedzieć na nie w poście - w ten sposób jest to dla wszystkich. Jeżeli jest to coś bardzo osobistego, to podaj swój email w komentarzu (nie opublikuję go). Podkreślam jednak, że wolę odpowiadać tutaj, gdyż te pytania się zazwyczaj powtarzają i piszę ciągle to samo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=3kA-B9NREvg

    0:04 I na film też się załapałaś :).

    OdpowiedzUsuń