czwartek, 20 grudnia 2018

Marriott Al Forsan

Mam dla Was jeszcze jeden post z mojego pobytu w Abu Dhabi. Pokażę Wam gdzie mieszkałam. 😊
Mogę śmiało powiedzieć, że tym razem firma nas rozpieszczała jeżeli chodzi o noclegi. Tylko raz spaliśmy w nieciekawym hotelu, ale to był minimum rest (czyli jakieś 9 godz). Przy krótkim pobycie jedyne co mi do szczęścia jest potrzebne, to prysznic i łóżko.
Czy hotele mają znaczenie?
Zazwyczaj, jak jestem na wakacjach, to nie przywiązuję specjalnej wagi do tego gdzie śpię. Liczy się miejsce, wycieczki lokalne, ludzie z którymi przebywam. Ważne, żeby było czysto. I tak nie przebywam w hotelu, więc komfort schodzi na dalszy plan.
Kiedy latam natomiast... Nie wybieram terminu, ani miejsca, ani ludzi z którym jestem... Zdarza mi się, że spędzam dużo czasu w samym hotelu (często sama), dlatego komfort staje się dla mnie ważniejszy.

Duże wygodne łóżko - podstawa dobrego pokoju.
Łazienkę oddziela szyba (są żaluzje) - nie do końca rozumiem ten koncept, ja wolę prywatność jak się kąpię.
A to ja - w jedynej spódnicy, którą zabrałam, bo myślałam, że zaraz wracamy do zimnej Europy. 😂
Ten strój możecie podziwiać na wielu moich zdjęciach z tego freelanca.
Oprócz wanny był też prysznic.
Oprócz tego było biurko, balkon, takie oto miejsce na kawę i bogaty zestaw kaw i herbat - a wiecie już, że to jeden z moich koników.
I jak Wam się podoba? A Wy zwracacie uwagę na hotele, w których śpicie?

2 komentarze:

  1. moje noclegi w hotelach są raczej wakacyjne, patrze na ogólny wygląd pokoju i łazienki, czytam opinie, ale jakoś szczególnie nie wnikam w wyposażenie;)ważniejsze dla mnie jest położenie obiektu i łazienka w pokoju. Pewnie w podróżach służbowych bardziej bym na to zwracała uwagę - od dobrego wyspania/samopoczucia zależałaby moja praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na wakacjach też zwracam na to mniejszą uwagę, ale jestem wtedy z kim chcę i gdzie chcę. Wyjazdy służbowe są inne. W roku spędzam ponad 200 nocy w hotelach, więc przywiązuję do tego coraz większą wagę ;)

      Usuń