niedziela, 28 sierpnia 2016

Macierowe Bagno

Słyszeliście kiedyś o Macierowym Bagnie w Starej Miłosnej koło Warszawy? Przypadkiem zobaczyłam na FB, że odbywają się tam wycieczki rowerowe. Ponieważ nie mam roweru i ostatni raz jeździłam na jednośladzie w czasach szkolnych, to wybrałam się tam samochodem (nie swoim, bo samochodu też nie posiadam).


Wśród wydm utworzyło się tutaj kilka bezodpływowych zbiorników wodnych, które z czasem przekształciły się w bagna. Całość zajmuje kilka hektarów i leży w głębi lasu. Dojechać tam można ulicą Torfową.


Jeżeli poczytacie o tym terenie w interencie, to znajdziecie sporo ostrzeżeń przed żmijami.


Osobiście widziałam kaczkę, żabę i dwa dzięcioły, żadnych żmij. Szkoda.



Pobawiłam się aparatem w telefonie - efekty tego możecie podziwiać powyżej. Nazbierałam grzybów w lesie i pooddychałam świeżym powietrzem. Świetny dzień! Jeżeli nie macie planów na następny weekend to serdecznie polecam wyprawę na bagna.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że udawadniasz, że w PL też jest pięknie! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. W Polsce faktycznie jest wiele pięknych miejsc. Zawsze staram się zobaczyć coś nowego w wolnym czasie. Pozdrawiam.

      Usuń