piątek, 19 sierpnia 2016

Quartier du Panier

Na drugi dzień w Marsylii nie miałam specjalnych planów. Po zobaczeniu najważniejszych miejsc, postanowiłam schować mapę do torebki i po prostu chodzić po starym mieście i Quartier du Panier - które słynie jako dzielnica artystów.

galeria na  świeżym powietrzu

Ogromne murale,

wąskie uliczki

i wiszące pranie nadają klimat dzielnicy.

A ten przystojniaczek jak się Wam podoba?

kobiece twarze - moja ulubiona seria

Ten rysunek spodobał mi się najbardziej.

Jak widać artysta pić musi.

Szkoda, że ktoś zniszczył to dzieło.

Serdecznie Wam polecam spacer z aparatem po Rue du Panier.

2 komentarze:

  1. 2 lata z Pani blogu przeczytałam w 1 weekend. Planuję przeczytanie obu książek. Dla mnie jest Pani kwintesencją subtelności, dyskrecji i klasy. Pierwszej klasy. Dziękuję za ten blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! Mam nadzieję, że książki się Pani spodobają. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń