środa, 25 września 2024

Johnny Cash muzeum w Nashville

Ponieważ nazbierało mi się dużo wpisów z ostatniej rotacji, to dziś wrzucam Wam nadprogramowy.😉

Ostatniego dnia naszego pobytu w Nashville razem z kapitanem udałam się do Muzeum Johnnego Cash'a.
Drugi pilot z nami nie chodził, bo jak określił "to nie jego muzyka". W muzeum muzyki country z nami też nie był.
A ja twierdzę, że warto się uczyć całe życie. 😀 Również z tematyki, która nas nie do końca interesuje.

Tak zaczynał swoje programy legendarny Johnny Cash.
Zaczynał jako trio.
Jakby ktoś kiedyś (😉) chciał stworzyć moje muzeum, to przedmiotów ze szkoły u mnie nie znajdą. Mam manię sprzątania i wyrzucania niepotrzebnych przedmiotów.
Są gabloty poświęcone historii zapisu muzyki.
I instrumenty muzyczne artysty.
Bilet kosztuje około 30 dolarów. Jeżeli miałabym wybierać tylko jedno muzeum, to wybrałabym to muzyki country. Johnny Cash muzeum jest dużo mniej imponujące, a co za tym idzie budynek też jest skromniejszy.
Tutaj Johnny wygłasza piękny wiersz o fladze Stanów Zjednoczonych. To akurat bardzo mi się podobało.
Wszystkie single artysty.
Polecam Wam film "Walk the line", gdzie dobrze pokazane jest życie i walka artysty z nałogami.
Portret z lat 2000.

I koniecznie obejrzyjcie ten teledysk. Piękny. Wzruszający. Prawdziwe dzieło.

1 komentarz:

  1. Teledysk wspaniały! Od lat jeden z moich ulubionych. A film dodałam do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń