piątek, 2 listopada 2018

Luxair

Dziś chciałabym Wam przedstawić kolejną europejską linię lotniczą. Pewnie wiele z Was nawet nie wiem, że Luksemburg ma swojego narodowego przewoźnika.

foto: internet
Linie te założono w 1961 roku. Obsługują one połączenia europejskie do i z Luksemburga. Ich flota liczy sobie 17 statków powietrznych. Największe z nich to B737.

Ja swój lot z Wiednia odbyłam na pokładzie Bombardiera Dasha 8 Q400.

Q400 to samolot turbośmigłowy. Nie zazdroszczę pracy na jego pokładzie. Jest głośno i cała maszyna wibruje tak, że śpiąc z głową opartą o szybę - szczękałam zębami.
Jeżeli chodzi o serwis na pokładzie, to nie mam im nic do zarzucenia. Siedzenia są numerowane, bagaż uwzględniony w cenę biletu i nawet dostaje się przekąskę.

Do wyboru kanapka z wędliną lub serem i gorący napój (a nawet prosecco) były serwowane na tym porannym locie.
Jak przystało na stewardessą, przed startem zapoznałam się z instrukcją bezpieczeństwa na pokładzie.

Zwróćcie uwagę na exit 1R..... czy tylko mnie różnica wydaje się dziwna?
Bardzo przyjemny lot, gdyby nie jego wczesna pora. 😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz