poniedziałek, 21 listopada 2016

Widowisko Taneczne - Tahiti

Pamiętacie mój post o Widowisku Tanecznym w Siem Reap? Ponad rok temu miałam przyjemność oglądać w Kambodży w hotelu popis grupy folklorystycznej. Tym razem udało mi się to na Tahiti. Akurat byłam w swoim pokoju, gdzie chroniłam się przed krwiożerczymi komarami, gdy dobiegły do mnie dźwięki bębnów. Okazało się, że w lobby odbywa się wieczór lokalnego folkloru.

Wieczór rozpoczęli panowie igrający z ogniem.
Następnie na scenę weszły panie.
Panowie udawali, że są w łodzi i śmiesznie ruszali kolanami.
Tancerki poruszały biodrami lepiej od Shakiry.
wielki finał
Po ostatnim tańcu był jeszcze taniec z publicznością i wspólne zdjęcia. Na szczęście stałam daleko i nikt nie próbował mnie wyciągnąć na scenę - nie cierpię tego!

Jeżeli będziecie kiedyś na Tahiti zobaczcie pokaz lokalnego tańca - warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz