środa, 17 grudnia 2014

Z ostatniej rotacji

Zaczęłam od Bangkoku i zwiedzenia zespołu świątyń oraz Pałacu Królewskiego.


moje ulubione lwy


Szukam takiego na balkon. Może ktoś zna miejsce, gdzie można je kupić?

Dalej była Sri Lanka i słonie.



Następnie świąteczne Makau.




I krótki pobyt na Bali.

O dziwo -nie padało.

I na koniec kilka dni w Singapurze, gdzie udało mi się wyciągnąć drugą stewardessę na: "Mamma Mia!"

Świetny musical, pozostawił nas w doskonałych humorach.

6 grudnia spędziłam w tym roku w pracy, co nie oznacza jednak, że nie należał mi się prezent od Mikołaja. Moja herbata smakuje od razu bardziej świątecznie :)

foto: www.villeroy-boch.pl

Z okazji Świąt robię sobie krótką przerwę w blogowaniu. Przede mną długa podróż pociągami do domu, parę dni z rodziną oraz Sylwester w pracy.

Zeszłoroczny Chuck Norris i split w wersji świątecznej i lotniczej!
foto: interent

Wszystkim Wam życzę Zdrowych i Wesołych Świąt!

I śniegu!
foto: internet

4 komentarze:

  1. Przeczytałam twoją książkę i mogę stwierdzić, że bardzo mi się podobała ;) Pożyczyłam ją nawet koleżance ,która też chce zostać stewardesą (nie mogła się doczekać ,aż ją skończę)Szkoda ,że jeszcze tak długo muszę czekać, żeby latać ;/ Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miły komentarz o mojej książce. Wesołych!

      Usuń
  2. Witam ! Czy mógłbym prosić o Pani e mail ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, nie udostępniam swojego maila. Proszę o kontakt przez formularz. Wszystkie komentarze są przeze mnie wpierw czytane, zanim pojawią się na blogu. Jeżeli nie życzy sobie Pan, aby został on opublikowany proszę o zaznaczenie tego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń