niedziela, 7 sierpnia 2022

Pomorze Zachodnie.

 Po tym jak spłynęliśmy Regą do Mrzeżyna, postanowiliśmy zostać kilka dni nad Bałtykiem.
Dziś mam dla Was parę zdjęć z owego pobytu. Jak zwykle, więcej zdjęć i filmiki możecie znaleźć na moim Instagramie.
(Wiem, że nie wszyscy mają Insta, dlatego publikuję wybrane zdjęcia również tutaj.)

Zachód słońca w Mrzeżynie, gdzie odpoczywaliśmy po pięciu dniach wiosłowania.

Parawan znaleźliśmy w naszym pokoju w pensjonacie. Za noc płaciliśmy 200 zł, dużego wyboru nie było. Wielu właścicieli przyjmowało tylko na dłuższe pobyty, a myśmy chcieli jechać dalej.

Uwielbiam polskie morze. Lasy, wydmy, plaże - wszystko mnie zachwyca.

Drugi zachód słońca Mrzeżyna.

Oprócz gofrów (7 lub 9zł  - z cukrem pudrem) i rybki (nawet nie pytajcie, mieliśmy paragon grozy) kupiłam też pamiątkę na dłużej.

Jadąc dalej wybrzeżem na wschód zobaczyliśmy przy drodze hodowlę danieli.

A to jedno z wielu zdjęć zachodu słońca w Dębinie - mam nadzieję, że tam jeszcze wrócę.

Zdjęcie z którego jestem bardzo dumna.
A teraz szukamy dalej pracy. Trzymajcie kciuki!

2 komentarze: