sobota, 1 stycznia 2022

Podsumowanie roku 2021

Tradycyjnie już jak co rok - mam dla Was małe podsumowanie.

Poprzednie możecie znaleźć klikając na dany rok: 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015. Teraz się zorientowałam, że nie mam podsumowania 2014 roku 😕.

Nic to, zaczynamy z 2021 rokiem! Jaki był? Trudny. Pewnie jak dla nas wszystkich.

Styczeń: zrobiłam jeszcze jeden lot jako Freelancer do Dubaju o to by było tyle...

Luty, marzec, kwiecień i maj - nie latam. Na blogu niewiele się dzieje - sporadycznie pojawiają się posty. Staram się być aktywną na FB i Instagramie. 

Czerwiec: całe wakacje zastępowałam koleżankę w Dubaju na Challengerze 350. Dzięki temu odwiedziłam nowy kraj Ugandę - państwo numer 93.

Mam ciemne włosy i pierwszy raz widzę Jezioro Wiktorii!

Lipiec: dużo czasu spędzam w Dubaju i Genewie.

Jezioro genewskie obeszłam wszerz i wzdłuż 🤣.

Sierpień: to nasza odłożona w czasie wyprawa po Islandii! Później jeszcze latam z Dubaju.

Jeżeli nie wiecie gdzie jechać, to jedźcie na Islandię!

Wrzesień: odwiedzam z inną firmą Bremen. Mało latania dla odmiany po sierpniu.

Śliczne miasto.

I wielka radość - moja najnowsza książka po długim czekaniu ujrzała światło dzienne!


Październik: mój ulubiony miesiąc i wyjazd urodzinow do Istambułu

Polecam!

Listopad: Dubaj, a później nowa firma, nowy samolot i Berlin na kilka dni.

Grudzień: w tym roku Święta spędziłam w domu. Latałam tylko do 15go grudnia. A o Sylwestrze napiszę Wam w kolejnym wpisie.

Nie ma jak to Święta w domu z bliskimi.

I co? Gotowi na 2022?

2 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Przyjemnych i ciekawych destynacji w 2022! :)

    OdpowiedzUsuń