sobota, 11 lutego 2017

"Z chmur do Azji" - recenzja na Kulturanki.pl

Dziś buszując po sieci znalazłam taką oto recenzję swojej drugiej książki: http://www.kulturantki.pl/ksiazki/z-chmur-do-azji-teresa-grzywocz/ .



Chyba trochę namieszałam, bo to nie jest tak, że nadal latam dla linii arabskich. "Z chmur do Azji" nie jest też drugą częścią mojej pierwszej książki - jak myślą niektórzy. To zupełnie oddzielna historia, to książka podróżnicza, a nie o lotnictwie. Na kolejną książkę lotniczą mam nadzieję zaprosić Was w przyszłym roku.
W międzyczasie dziękuję za recenzję autorce tekstu.

4 komentarze:

  1. Nowa książka? Czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że plan się powiedzie i wydawca będzie zainteresowany kolejną lotniczą propozycją. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mam nadzieje, ze beda, bo ja tez czekam! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń