czwartek, 24 marca 2016

Zostać stewardessą? - cz. XII

Ostatnio dostałam zapytanie na swojej stronie na FB dotyczące poszukiwania pracy. Ci z Was, którzy czytali moją książkę, wiedzą, że ja ogłoszenie znalazłam w gazecie. Obecnie można takie ogłoszenia znaleźć nie ruszając się z kanapy. Jak się za to zabrać?

Zastanów się gdzie chcesz latać. Znajdź swoją wymarzoną linię lotniczą i odwiedź ich stronę internetową. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę np. słowo Emirates. Wejdź w zakładkę praca lub Careers, a następnie kliknij na Cabin Crew Vacancies  . Na dole strony znajduje się przycisk Apply. Dzięki temu możesz aplikować online i zostaniesz powiadomiona o najbliższych rekrutacjach. 
Możesz starać się do dowolnej liczby firm w tym samym czasie (osobiście polecam wysłanie zgłoszeń do kilku wybranych). Jeżeli nie masz konkretnych wymagań co do swojego przyszłego pracodawcy, tylko chcesz zacząć latać, to ubiegaj się wszędzie!

Wszystkie wielkie linie lotnicze mają też swoje Dni Otwarte. Śledź strony internetowe poświęcone szukaniu pracy. Wystarczy, że wpiszesz "cabin crew" w pracuj.pl i od razu wyskoczą Ci wszystkie aktualne oferty (w dniu pisania tego postu wyskoczyło mi 16).

Inna metoda szukania to przeglądanie forów lotniczych. Ja polecam takie:
http://jobs.cabincrew.com/
http://www.aviationjobsearch.com/cabin-crew
http://cabincrew24.com/
Można tam nie tylko znaleźć najnowsze oferty pracy, ale też poczytać o doświadczeniach innych miłośników lotnictwa.

Życzę powodzenia w szukaniu pracy!

internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz