piątek, 8 stycznia 2016

Z życia stewardessy wzięte...


W minibusie do hotelu dyskutowaliśmy z chłopakami o naszych późnowieczornych zwyczajach.
-"Ja to muszę wziąć prysznic, kładę się do łóżka, włączam telewizor i po dziesięciu minutach usypiam" - powiedział kapitan.
-"Nie ja tak szybko nie zasypiam. Po nocnym locie zazwyczaj zajmuje mi to godzinę, albo dwie zanim się wyciszę i zasnę" - odparł pierwszy oficer.
-"Ja bym mogła teraz się położyć i zasnąć gdziekolwiek" - wygłosiłam swoją opinię.

internet

Po trzydziestu minutach dotarliśmy do naszego hotelu. O 3:30 rano zwyczajowo nie ma kolejek do recepcji, więc zameldowanie poszło nam sprawnie. Pożegnałam się z współpracownikami i poszłam do windy, a oni jeszcze coś załatwiali z obsługą hotelową.
Przywołałam windę, przyjechały dwie. Drzwi się otworzyły do obu równocześnie. W jednej stał kompletnie pijany facet w samej bieliźnie i coś bełkotał. Popatrzyliśmy na siebie, ja w pełnym umundurowaniu, makijażu i w butach na obcasie; on w gaciach i podkoszulku i bez butów.
Wsiadłam do pustej windy i piszę wiadomość do kapitana.
"Jedną windą jeździ kompletnie pijany facet w samej bieliźnie :) "
Weszłam do pokoju i przeczytałam jego odpowiedź:
"Kurcze! Mi się nigdy coś takiego nie zdarza! Żeby znaleźć pijaną dziewczynę w samej bieliźnie w windzie!"
Cóż niektórzy to mają szczęście w życiu.

3 komentarze:

  1. Hej! ;)
    Jestem totalnie nowa i od niedawna interesuję się zawodem Stewardessy więc mam dwa pytanka:
    -Czy jeśli jedziesz np. do Hiszpanii to musisz tam zarezerwować pokój będąc jeszcze w Polsce, czy firma rezerwuje?
    -Co jest niezbędne w walizce każdej stewardessy? (czy można mieć walizkę czy tylko bagaż podręczny?)
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję za komentarz i zainteresowanie blogiem. Polecam Ci serię postów " Zostać Stewardessa?", w której wyjaśniam wiele spraw.
      Jeżeli chodzi o Twoje pytania, to gdy podróżujesz służbowo, z załogą, to firma pokrywa koszty hotelu i transportu.
      Co do walizki, to tu zależy od firmy. Większość zezwala na dużą walizkę w przypadku długiego pobytu. Tzn masz torebkę / małą walizkę, którą bierzesz na pokład oraz dużą walizkę, którą nadajesz na bagaż. O swoich metodach pakowania napisałam w poście "Pakowanie".
      Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to pisz. Pozdrawiam.

      Usuń