sobota, 5 grudnia 2015

Królewski Ogród Światła w Wilanowie

Uwielbiam święta! I wszystko co jest z nimi związane! Niestety najprawdopodobniej w tym roku będę pracować, dlatego postanowiłam cieszyć się każdą okazją, aby poczuć tą wyjątkową atmosferę.
Zaczęłam jakieś dwa tygodnie temu od odwiedzenia Królewskiego Ogrodu Światła. Jest to jesienno-zimowa wystawa przy pałacu w Wilanowie. Otwarta od 16:00 do 21:00, bilet kosztuje 10 złotych, a  aranżacje czynne są do 13go marca.


Tuż przed pałacem zaparkowała kareta.

W głębi po lewej znajduje się Magiczny Ogród Króla, pełen kwiatów i ...

ślimaków.....

i owadów.
Mnie najbardziej przypadła do gustu gigantyczna biedronka.

Środkową część parku zajmuje Ogród Wyobraźni, gdzie co 20 minut odbywają się świetlne spektakle w takt muzyki klasycznej.


Jeżeli macie trochę czasu wieczorem, to ubierzcie się ciepło i poczujcie magię nadchodzących świąt!

2 komentarze:

  1. Nie szkoda ci, że nie masz świąt? Czy zawsze tak pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie życie stewardessy. :) W zeszłym roku miałam wolne Święta, w tym roku wypadło na mnie. Kariera cabin crew nie jest dla każdego i wymaga poświęceń. Pozdrawiam

      Usuń