niedziela, 19 lipca 2015

Safety Demo

Ponieważ nie latam obecnie na dużych samolotach, to od jakiegoś czasu nie wykonuję "safety demo". Nadal jednak mam w pamięci stres związany z obowiązkiem wyjścia na środek kabiny i synchronicznego wykonywania "tańca stewardess". Początki były trudne, z czasem już mi się ręcę tak nie trzęsły (zwłaszcza gdy zauważyłam, że większość pasażerów nawet na mnie nie patrzy).

Foto: internet
internet
http://www.flightcrewzoo.com/


A tak na poważnie. Pomimo tego, że mam sporo wylatanych godziny, zawsze sprawdzam gdzie znajdują się wyjścia awaryjne, a Wy?

foto: internet


3 komentarze:

  1. Ja nie sprwdzam bo i tak w razie katastrofy nie ma szans na ratunek, tak mysle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu przypadkach pasażerowie wyszli z wypadku lotniczego cało, dzięki szybkiej ewakuacji właśnie.

      Usuń