poniedziałek, 22 czerwca 2015

Widoki z okna

Europa! Wiem, większość ludzi cieszyłoby się tak z lotów w Azji, ale ja lubię latać po Starym Kontynencie. Po pierwsze jestem prawie "u siebie", po drugie nie mam jetlagu, zmęczenia, problemów z żołądkiem, pogodą, językiem i nie muszę jeść codziennie ryżu (to taki mały żart wśród znajomych). Nie zrozumcie mnie źle, ale co innego lecieć nawet raz w roku na wakacje do Azji, a co innego co drugi miesiąc do pracy. W maju po prawie rocznej przerwie dostałam rotację europejską i cieszyłam się każdą jej chwilą.

Lecimy do Bern.

Bern - to lotnisko kategorii B, czyli lądowanie odrobinę trudniejsze.
Więcej http://airfieldcharts.com/airportcategorisation.htm

nad chmurami

a pod chmurami Vorkuta w śniegu

2 komentarze:

  1. już ie mogę się doczekać kolejnego lotu i tych widoków. A będzie to Norwegia, więc pewnie będzie na co popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Norwegia! Pięknie! Tam niestety nie latam :(

    OdpowiedzUsuń