poniedziałek, 10 kwietnia 2017

"Z chmur do Azji" - recenzja na odSłońKulturę

Kolejny miesiąc, kolejny tydzień i kolejna recenzja mojej drugiej książki. Możecie ją przeczytać tutaj.
Bardzo podoba mi się ten kolaż.

http://www.odslonkulture.pl/2017/02/teresa-grzywocz-z-chmur-do-azji.html

Autorce recenzji serdecznie dziękuję.

A do Was Drodzy Czytelnicy mam pytanie: Jak oceniacie mój język pisany? Wiem, że piszę tak jak mówię. Czy to źle? Już od jakiegoś czasu się nad tym zastanawiam. Nie pierwszy raz spotykam się z wątpliwościami co do mojego stylu. I jak to zmienić? Oto jest pytanie!

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem swietna ksiazka. Prosto i przystepnie napisana. Nic bym nie zmienial w Pani stylu. Czekam na kolejna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwoscia czekam na kolejne Pani przygody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W przygotowaniu, tym razem znowu o lotnictwie.

      Usuń