poniedziałek, 5 września 2016

Beduinki na Instagramie

Bo latanie nie jest dla wszystkich......   

"Niektórzy kochają pracę stewardesy. Ja szybko straciłam do niej serce, niemniej jednak był to dobry sposób na zobaczenie świata. Niestety po kilku miesiącach początkowa ekscytacja mija i wymarzone podróżowanie za pieniądze staje się tylko wymagającą fizycznie i psychicznie pracą. Widziany piąty raz Singapur już tak nie cieszy, natomiast presja związana z nieustannym dopasowywaniem się do nowych kolegów podczas każdego kolejnego lotu nie maleje. Do tego dochodzą nieprzespane noce i poczucie inwigilacji ze strony pracodawcy narzucającego wiele obostrzeń, które rzutują na życie prywatne." 

Aleksandra Chrobak "Beduinki na Instagramie"  


Moja najnowsza lektura - o miejscu mi bliskim. Jestem na początku, więc nie chcę się jeszcze o niej wypowiadać. Zobaczymy, jak się rozwinie.

P.S. Nie jest to książka o pracy w lotnictwie. Wydaje mi się, że cytowany powyżej fragment jest jedynym związanym z zawodem cabin crew. Co do inwigilacji, ja się nie do końca zgadzam, ale każdy z nas ma własną opinię.


6 komentarzy:

  1. daj znac jak ksiazka, tez chetnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyła. Ogólnie mi się podobała, szybko się czyta, dużo ciekawych informacji. Nie wiem, czy trochę nie jest podkolorowana. Byłam na Bliskim Wschodzie 4 lata i takie rzeczy mi się nie przytrafiały; co nie znaczy, że nie są one możliwe. Chyba nie przyciągam szalonych typów. Mogę polecić, jeżeli Cię te tereny interesują.

    OdpowiedzUsuń
  3. No juz pare przeczytam książek dot. Bliskgo wschodu i islamu i mam ochotę na więcej. Takze jak trafie w biblio na ta książkę to biorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj o Gertrudzie Bell, teraz film nakręcili o niej, ale książka lepsza.
      http://lubimyczytac.pl/ksiazka/300830/corka-pustyni-niezwykle-zycie-gertrude-bell

      Usuń
  4. Dzięki Twojemu wpisowi odkryłam kolejne książki do przeczytania. Dziękuję pięknie i pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń