wtorek, 10 stycznia 2017

Akwarium w Vancouver

Chociaż nie jestem wielką miłośniczką ryb, to udałam się w Vancouver do lokalnego akwarium. Szczerze mówią, to namówił mnie mój kolega, uzmysłowiając mi, że grało ono główną rolę w serialu telewizyjnym.

serial z lat dziecięcych
youtube

No i w środku było ciepło, co biorąc pod uwagę, że dopiero co przyleciałam tutaj z Bahamów, miało duże znaczenie.

Akwarium znajduje się w Parku Stanley'a.
Wstęp kosztuje 36 CAD, można tutaj spokojnie spędzić kilka godzin. Jeżeli się wybierzecie, koniecznie sprawdźcie godziny pokazów. Odbywają się one na zewnątrz, więc ciepło się ubierzcie.

O 11:00 było spotkanie z delfinami,
a o 11:30 pogadanka o morskich wydrach.
Akwarium w Vancouver jest nie tylko rodzinną atrakcją, ale przede wszystkim ośrodkiem badawczym i rehabilitacyjnym dla dzikich zwierząt. Zarówno przebywające tam delfiny, jak i wydry zostały uratowane i wyleczone. Niestety, nie byłyby one w stanie przeżyć już na wolności. 
Podobnie jak BiodomeMontrealu, tutejszy ośrodek podzielony jest na strefy klimatyczne. Jest podwodny las Amazonii, Tropiki, Arktyczne Wybrzeże Kanady, itp.

Małpki Miko w części poświęconej Amazonii.
niesamowite meduzy
Akwarium jest dobrze oznaczone i utrzymane. Jest ono mniejsze od Rzecznego Safari w Singapurze, ale niewątpliwie warte zobaczenia.


2 komentarze:

  1. No tak, w takie zimno to lepiej siedziec w cieplym. Dziekuje za super blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń